Notebook pro CAD

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 20 16:50:29 CEST 2021

Dobrý den,

Také mám doma klasické PC, které bych potřeboval vyměnit. Přemýšlel jsem
o notebooku, ale nevyhovuje mi u něj ani klávesnice, ani obrazovka.
Takže bych měl stejně externí monitor a klávesnici, a kam potom s tím
notebookem :-( Koupím opet klasické PC. Notebook mám 11", s i5
procesorem a SSD diskem. Ten nosím ssebou, když potřebuju počítač někde
venku. Na to mi úplně stačí.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip