Notebook pro CAD

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 20 11:25:41 CEST 2021

Já se chtěl už dávno zeptat, proč dnes všichni preferují notebooky, nakonec
v režimu, kdy je zaražený v nějakém doku a k tomu je velký  monitor,
klávesnice..
Co vás k tomu vede? Ta přenositelnost? V době cloudů a rychlých ext. ssd
disků atd?
Není jednodušší provozovat více (2) levných a výkonných desktopů a data
sdílet? Baví vás nosit a přenášet notebooky furt tam a zpět?
 Jen taková úvaha vždycky když někdo notebook  chtěl kvůli mobilitě, tak
jsem mu dokázal vysvětlit že to není potřeba. Nebo mu stačil obyč. ntb,
nebo tablet.. z úplně jiné cen kategorie... 😀