Notebook pro CAD

Úterý Duben 20 11:46:24 CEST 2021

Mobilita, místo a vestavěná UPS.

V práci mi dali notebook, kdyby nebyl koronavirus, 2-3 dny v týdnu bych
pracoval z domova, notebook bych přenášel jako kočka koťata - a ne všechny
data jsou někde na cloudu nebo online, ono je to taky pomalejší pracovat se
souborem na serveru, kam jsem připojený vzdáleně, to je lepší ho upravit na
lokálu a pak jen poslat.

Notebook si odnesete kamkoliv v bytě nebo třeba do auta.

Desktop je bedna a když vypadne elektřina i jen na vteřinu, vypne se nebo
restartuje.

Už dávno se říká, že desktopy jsou na ústupu a notebooky už taky, protože
na spoustu věcí stačí tablet a ten zas nahradí mobil.

P.K.