Notebook pro CAD

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 20 09:26:13 CEST 2021

Dobrý den,

nový notebook s i7+ssd nvme+extra grafika bude pozadu oproti i3 desktop
s nvme cache řadičem a běžnou kencelářskou grafikou dedikovanou.

O tom je to porování, ne  s Vaším notebookem.

Důvod je jednoduchý do notebooku nejdou poslední grafiky, spíš to jsou
optimalizované desktopové grafiky, aby to šlo uchladit a nové desktop
grafiky věčně ujíždí dál s výkonem. To samé je s SSD a cache řadičem s
pamětí. To do notebooku se nedává, ale dává již do desktopu.

Pokud chcete výkon, tak to zatím nevypadá, že dosáhnete  s klidným
větráčkem v notebooku. Chce to ještě více technologií a chvilku počkat,
ovšem ten desktop pořád ujíždí... .

To je jen námět k zamyšlení ... .

Jirka