Notebook pro CAD

per512 per512 na seznam.cz
Pondělí Duben 19 20:43:05 CEST 2021

   Dovolím si mírně nesouhlasit,

   na "velmi starém" ThinkPadu W510 s I7 "nulté generace", 32GB RAM,
512GB Intel SSD + 1TB klasika HDD, Nvidia Quadro grafikou (rozlišení
2560x1440, 60Hz - ext. Samsung monitor přes docking station) jsem do
nedávna provozoval jak Invertor, tak Fusion360 BEZ větších problémů
(nekreslím kráčející rýpadla nebo podobné hyper sestavy) a stříhal delší
videa.
  Grafiky řady Quadro NEjsou herní, jsou určeny (a taky certifikovány)
pro CAD stanice jak v NTB, tak je i řada pro desktopy (např. K4XXX).

   P.S. - ta W510 má pořád originální 6čl. aku z roku 2011, na který
vydrží jet 2,5 hod (s uspaným 1TB HDD)

   :-))
--

   Petr