OT Budme radi za HWnews

Sobota Duben 17 11:40:30 CEST 2021

Obvykle jsme kupovali fr. měniče podle výkonu motoru, v katalogu je na to
tabulka - resp. jsme tam měli ještě rezervu výkonu. Samozřejmě, motor si
vezme kolik potřebuje, v jednom projektu jsme dostali zadání, podle toho
dali měniče a pak se přišlo na to, že motory jsou slabé na to, čím mají
točit. A ještě nás obvinili, že máme špatně nastavené frekvenční měniče,
protože jejich motory se hřejou - aby ne, když byly přetížené. Prostě to
poddimenzovali, pak se motory několikrát měnily za větší a pak i ty
frekvenční měniče... Ale samozřejmě to byla naše chyba, ne toho strojaře,
co to špatně mechanicky spočítal...

P.K.