OT Budme radi za HWnews

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 16 21:36:52 CEST 2021

Co je to "výkon frekvenčního měniče"?
Frekvenční měnič se zásadně dimenzuje podle výstupního proudu, nikoli
podle nějakého "výkonu".

Navíc pokud tam chybělo opravdu 10%, tak to opravdu není moc.
Samozřejmě jde o to, z čeho to bylo 10% a jak to bylo počítáno.
Ale když se to s měniči trochu umí, a na pohon nejsou extrémní nároky,
ta se dá i s malým kašpárkem sehrát velké divadlo (tj. v malým měničem
honit velký motor).

PL