OT Budme radi za HWnews

Pátek Duben 16 11:41:23 CEST 2021

Já jsem to vzal hodně šmahem, ještě výpočet výkonu U*I, to samé pro 3f
výkon, účinnost, účiník, výkon zdroje vs. zátěž... jeden kolega kdysi,
tehdy mladej kluk, nakoupil frekvenční měniče s asi o 10% menším výkonem
než měly motory, říkal si že 10% je nic a pak musel objednávat jiné.

Někdo by ještě dodal zapojení OZ, ale to jsem si ze školy nezapamatoval, v
praxi jsem to nikdy nepoužil / nepotřeboval, pak mě na tom někdo školil u
přijímacího pohovoru a vyhodil. Ne že by mi to nějak zvlášť vadilo, v žádné
další práci jsem to nikdy nepotřeboval.

P.K.