OT Budme radi za HWnews

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 16 08:56:59 CEST 2021

Ano Ohmuv zakon je zcela jiste naprosty zaklad, ktery resi valnou
vetsinu problemu.... A jeste jeden princip a to zakon zachovani energie.

Pokud proste nekam prelevam nejakou energii ... mysleno z bodu A do bodu
B tak neni mozne, aby se tato energie celou cestu nekde vytratila s tim,
ze na konci je tam zpatky. Coz je treba i pripad toho jednocestneho
usmernovace s filtraci (proste pres tu jednu diodu to musi projit).
Takze zakon zachovani energie se dost hodi u nabijeni a spinanych
zdroju, protoze tam se to zdanlive vzpira selskemu rozumu.

RV