OT Budme radi za HWnews

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 16 08:42:20 CEST 2021

No, praveze nic. By sa vykaslal aj Varleyom vymyslat nejake delice.

Mimochodom, akuze citlivost mal ten jeho zrkadlovy galvanometer? Ak bezny chemicky clanok da do kabla poviem amper a galvanometer ma citlivost mikroamper (tie cisla cucam z prsta, nechce sa mi to hladat, ale zneju mi uveritelne) tak to je prave 6 radov.

wek

PS Ak tych odporov je viac nez 1, tak to su uz Kirchhoffove zakony. To nevravim ako vtip, ale ako ilustraciu, ze tam je niekolkorocna cesta vo vyvoji, ktora reprezentuje kvalitativny rozdiel v tych ulohach. Ale aj tak je to 1. rocnik priemyslovky, potazmo treti gymnazia.