OT Budme radi za HWnews

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 16 08:48:55 CEST 2021

Ja bych nerad, aby to vyznelo, ze to pisu jako clovek co sezral
salamounovo hovno a vsemu rozumi. Prave naopak...tim, ze nemam zadne
elektrovzdelani a nikdo nikdy v rodine elektriku nedelal (koncilo to
zapojenim 3f motoru) tak jsem si vsechno musel nahledat a nastudovat
sam...a samozrejme take posloucham co kdo rika a premyslim proc to rika.

Takze mam pro tyhle lidi pochopeni, ale co me totalne sere je jejich
arogance k tomu co jim nekdo rika. Neschopnost zapremejslet zda v tom co
si myslim neni nekde chyba, a ze je treba dotycny ma pravdu. Stalo se mi
to tady tisickrat a jsem za to rad....

RV