OT Budme radi za HWnews

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Duben 16 09:18:54 CEST 2021

Dnes od rána čtu, a nikdy jsem to nedělal jinak, zprávy z HWnews a dnes
mi napadla taková myšlenka,
že mi tady chybí smajlíky. Bylo by to krátké, rychlé a aktuální.
Tím nemyslím hodit tuto konferu na FB to by byl masakr a psalo by sem
ještě větší množství
blbců než jsem já. Čtu hodně, píšu málo ale rád, tož tak.
Hezký den všem, J. Polívka