Stare radio - repase

Čtvrtek Duben 15 07:29:17 CEST 2021

Znáte to, lepší je něco mít a nepotřebovat než nemít a potřebovat :-)

Inženýr tady v tom kontextu jsem nemyslel ve smyslu titul, ale, jak to
říct, asi bastlíř. Resp. jak je to v tom "inženýr jsi když"...

Vsadím se, že 90+% lidí tady má aspoň jednu uříznutou přívodní šňůru od
nějakého rozbitého přístroje :)

Inženýr jsi když:

   - je pro tebe těžké se rozhodnout koupit kytku milé nebo RAM pro tvůj
   počítač
   - jedeš na výlet lodí jen proto, abys mohl nahlédnout do strojovny
   - prodavač v obchodě s počítači není schopen zodpovědět žádnou ze tvých
   otázek
   - na leteckém dni víš přesně jak rychle padají parašutisti
   - jsi koupil své ženě/přítelkyni k narozeninám CD-Rom drive nebo Palm
   pilot
   - jsi schopný citovat slovo za slovem kterýkoliv dil Monty Python
   - dokážeš psát na počítači rychlostí 70 slov za minutu, ale nedokážeš
   přečíst vlastní rukopis
   - pochválíš své ženě účes a použiješ přitom slovo paralelní nebo konkávní
   - v Disneylandu tě nejvíce zajímá jak vytvářejí efekty
   - z rozbitých elektropotřebičů vždy schováváš přívodní šňůru pro další
   použití
   - máš více přátel na internetu než okolo sebe
   - dokážeš z hlavy vysvětlit co znamená zkratka http://
   - se těšíš na vánoce, že budeš dětem skládat hračky
   - musíš měnit i dobrá technická řešení
   - jsi utratil více peněz za kalkulačku než za zásnubní prsten
   - ještě pořád máš logaritmické pravítko a víš jak jej používat
   - lidé okolo tebe začnou zývat a ty si myslíš, že jsou prostě nevyspalí
   - je tvůj laptop dražší než tvé auto
   - tvoje žena nemá nejmenší tušení, čím se zabýváš v práci
   - sis už dávno spočítal, kolik vyděláš každou sekundu pracovní doby
   - jsi již zkusil opravit rádio, které tě stálo 20 korun

P.K.