Stare radio - repase

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Duben 15 07:10:35 CEST 2021

Žádný titul ke svému životu nepotřebuji.
Vzdělávám se celý život a to tím co zrovna ke svojí práci potřebuji.
Mám ZDŠ a vyučení. Ano, dodělával jsem si střední ač jsem ji ke svojí
práci nepotřeboval.
Jenže v roce 1989 běžte maturovat z ruštiny a když jste prožil rok 1968.
No a změna koncepce ve 3 ročníku z gramatiky na literaturu mne fakt
dostala.
A navíc rehabilitovaná profesorka co spolkla všechnu ruskou moudrost.
Vzepřel jsem se a odmítnul se učit první sociální téma v ruské
literatuře "Šiněl"
aneb jak dělník o kabát přišel a také životopisy ruských autorů.
Mně fakt nezajímalo kdo s kým z ruských autorů a s kým šu.al a kolk měl
dětí ad...
Hezký den všem,
J. Polívka