Stare radio - repase

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Duben 15 09:24:15 CEST 2021

https://www.youtube.com/watch?v=qOtoujYOWw0&t=61s

Tomáš

Znáte to, lepší je něco mít a nepotřebovat než nemít a potřebovat :-)

Inženýr tady v tom kontextu jsem nemyslel ve smyslu titul, ale, jak to říct, asi bastlíř. Resp. jak je to v tom "inženýr jsi když"...

Vsadím se, že 90+% lidí tady má aspoň jednu uříznutou přívodní šňůru od nějakého rozbitého přístroje :)

Inženýr jsi když:
je pro tebe těžké se rozhodnout koupit kytku milé nebo RAM pro tvůj počítač
jedeš na výlet lodí jen proto, abys mohl nahlédnout do strojovny
prodavač v obchodě s počítači není schopen zodpovědět žádnou ze tvých otázek
na leteckém dni víš přesně jak rychle padají parašutisti
jsi koupil své ženě/přítelkyni k narozeninám CD-Rom drive nebo Palm pilot
jsi schopný citovat slovo za slovem kterýkoliv dil Monty Python
dokážeš psát na počítači rychlostí 70 slov za minutu, ale nedokážeš přečíst vlastní rukopis
pochválíš své ženě účes a použiješ přitom slovo paralelní nebo konkávní
v Disneylandu tě nejvíce zajímá jak vytvářejí efekty
z rozbitých elektropotřebičů vždy schováváš přívodní šňůru pro další použití
máš více přátel na internetu než okolo sebe
dokážeš z hlavy vysvětlit co znamená zkratka http://
se těšíš na vánoce, že budeš dětem skládat hračky
musíš měnit i dobrá technická řešení
jsi utratil více peněz za kalkulačku než za zásnubní prsten
ještě pořád máš logaritmické pravítko a víš jak jej používat
lidé okolo tebe začnou zývat a ty si myslíš, že jsou prostě nevyspalí
je tvůj laptop dražší než tvé auto
tvoje žena nemá nejmenší tušení, čím se zabýváš v práci
sis už dávno spočítal, kolik vyděláš každou sekundu pracovní doby
jsi již zkusil opravit rádio, které tě stálo 20 korun
P.K.