ADUM1250 + 1wire

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 14 16:22:35 CEST 2021

No je to mysleno tak, ze prece vubec nejde o DS18B20, ale to oddeleni
chrani prece predevsim to zarizeni - tedy treba nejakou ridici jednotku
a nebo vubec funkcnost a dostupnost nejake sluzby.

Co mi bude platne ze mi blesk spali soucastku za 20Kc, kdyz se mi kvuli
chybejicim datum neotevrou okna na skleniku a vsechno tam uschne. Nebo
nezapne nekde vytapeni a neco zmrzne.

Dalsi vec je, ze je neco jineho kdyz vam neco odejde v baraku kde
bydlite. Neco jineho je kdyz vam to ale odejde v zarizeni co mate 100km
od baraku - skoda za 20Kc a cesta za 400Kc plus cas.

RV