Stare radio - repase

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 14 10:25:49 CEST 2021

No ja ted prave neco takoveho podnikam....

Je to fakt krasa (uzitnost a zvuk)...jeste doladit detaily:
http://www.cncnet.info/galery/Tesla%20Variace/retro/

kolem digitronu bude piskovane sklo s okenkem a dotahnout BT ledku v
magickem oku,

Jen to radsi nikde neukazujte, protoze "skalni elektroultras" me malem
lyncovali...nepomohlo mi ani ospravedlneni, ze to sasi bylo zdevastovane
nejakym kutilem a ze jsem kompletne zrepasoval uz dva velke lampace.

Jsou tam dve ESP32...jedna dela webradio a druha je prevodnik NTP=GPS
signalu pro hodiny a zaroven sefuje zapinani BT, radia a repraku.

RV