Stare radio - repase

Středa Duben 14 10:50:39 CEST 2021

Skalní elektroultras by odmítli i jakýkoliv zásah dovnitř, jenže už ani ty
elyty nedáte původní. A už to ani nenaladíte, když vysílače vypínají.

Umístit panýlek, aby k němu byl přístup (USB, sensor na DO) a bylo na něj
vidět (displej), nebylo moc na výběr.

Tu černobílou televizi Tesla Pluto jsem taky vytunil, set top box jsem
schoval dovnitř, vepředu jsem musel vyvrtat do dvířek díru pro sensor DO.
Je to snad jediná černobílá televize s DVB-T2 HD tunerem. Jo a dálkové
ovládání je samozřejmě taky Tesla :-)

https://photos.app.goo.gl/MyxcTbB1ox24Z2b3A
https://photos.app.goo.gl/Q4WTt7YWhTRbk9nYA
https://photos.app.goo.gl/hcCKXzbPRkdJhNtc6