Stare radio - repase

Středa Duben 14 10:03:46 CEST 2021

Jej, to je hezké. Zajímalo by mě, jaké je v tom modulu z Hadexu FM
rádio. Jestli je tam něco s digi zpracováním MF, tedy i vstup bez cívek,
třeba něco jako Silabs SI4703, mohlo by to hrát opravdu dobře.

Jinak tedy pod pojmem retro rádio bych si představoval opravdu retro -
lampové a ve dřevěné bedně. Ale mladší generace to asi vidí jinak :-)

Anděl