Stare radio - repase

Středa Duben 14 09:45:01 CEST 2021

Přátelé, co se starým rádiem? Vyhodit do elektroodpadu nebo... upgrade:

https://photos.app.goo.gl/5Nawga8W7G2xgg8z5
https://photos.app.goo.gl/GtKz5Q6qzZ2nUZXK8

Tenhle kousek jsem našel položený na kontejneru na elektroodpad, japonská
Toshiba, klasické dvojče z devadesátek. Na pohled zachovalé a správně
retro. Akorát nehrálo, protože mechaniky měly zpuchřelé a přetrhané gumičky
a tuner už taky nic nenaladí, kromě šumu...

Tak jsem ho umyl, vyčistil potenciometr hlasitosti, vyměnil kondíky v
zesilovači, přidal další na filtraci zdroje, a nakonec tuhle kouzelnou
destičku:

https://www.hadex.cz/m501b-fm-radio-prehravac-mp3-s-bluetooth-50-dalkove-ovladani-napajeni-5v/

Teď to má bluetooth, USB, čtečku karet, digitální ladění a dálkové
ovládání. A všechno to dělá jeden chip 5x5mm.

Pavel Kadečka.