Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Pavel Kadečka pavel.kadecka na gmail.com
Pondělí Duben 12 15:48:30 CEST 2021


Samozřejmě si auto zvednu :-) Tak útlou postavu zas nemám.

P.K.

po 12. 4. 2021 v 15:38 odesílatel Radek Sztwiorok <sztrad na gmail.com> napsal:

> Já se nehádám jen zkuste na parkovišti sundávat kryt z pod motoru. Pokud
> se pod to auto vlezete tak máte jiné disproporce než já nebo terénní auto.
> Prostě když po mne někdo chtěl sundat kryt motoru na spuštěném autě tak
> jsem ho poslal někam. Nevěřte tomu že nějaký mechanik to bude na parkovišti
> dělat.
> Pamatuji si i auto které mělo pro tento účel vytaženou svorku plus do
> podběhu. Majitel byl elektrikář a jak říkal kdo je připraven není překvapen.
>
> po 12. 4. 2021 v 9:41 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
> napsal:
>
>> Kryt pod autem mám, sundávám ho běžně při výměně oleje, je to asi 8
>> šroubů. Je to sice 17 let staré auto, ale že by nová auta měla o tolik
>> horší přístup? Samozřejmě to neřeší, jak se dostat zespodu k baterii, která
>> je shora, to je úkol pro Saxanu.
>>
>> Rozbíjení okna je i jeden z postupů při zabouchnutých klíčích. "Zavolej
>> do autoskel a zeptej se, které okno je nejlevnější." ;-)
>>
>> P.K.
>>
>> ne 11. 4. 2021 v 13:07 odesílatel Radek Sztwiorok <sztrad na gmail.com>
>> napsal:
>>
>>> Připojit se na startér je také případ sám pro sebe. Za prve všechny auta
>>> mají kryt pod autem který prostě nesundáte a pokud už se vám to podaří může
>>> být startér nepřístupný(což často je).
>>> Takže pokud to byla octa tak se servisákovi nedivím. Řešil to způsobem
>>> pro něho nejjednodušším a rozbil okno. Dveře určitě neotevřel neb je tam
>>> safe funkce která zabrání otevření dveří zevnitř(opět kvůli zlodějům)
>>> kapotu se mu otevřít povede. Neodsuzoval bych ho za to. Kdo to neopravuje
>>> tak neví co všechno už si výrobci vymysleli.
>>>
>>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20210412/e40cc40a/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list