Zalohovany zdroj 12V s PB aku

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Duben 9 17:43:40 CEST 2021

Zdravicko,

  Byt vami zmenil bych servisaka. Kazdy dobry servisak vi, ze kazde

bezklicove auto ma nabijeci diodu na svetylku SPZ. Staci vzadu rozebrat

svetylko SPZ a pres kontakty svetylka nabit baterku.

  Pokud je spalena kabelaz ke svetylku, nabiji se primo na kontaktech

starteru zespod auta, ktere jsou zespod vzdy pristupne a jsou primo

spojene s baterii. (starter ma vlastni rele uvnitr sebe)

  Nikdy se nic nemusi rozbijet. Servisak ktery neco rozbiji je levny kutil.

S pozdravem,

  Franta Burian

---------- Původní e-mail ----------