<html><body><div>Zdravicko,</div><div><br></div><div>  Byt vami zmenil bych servisaka. Kazdy dobry servisak vi, ze kazde</div><div>bezklicove auto ma nabijeci diodu na svetylku SPZ. Staci vzadu rozebrat</div><div>svetylko SPZ a pres kontakty svetylka nabit baterku.</div><div><br></div><div>  Pokud je spalena kabelaz ke svetylku, nabiji se primo na kontaktech</div><div>starteru zespod auta, ktere jsou zespod vzdy pristupne a jsou primo</div><div> spojene s baterii. (starter ma vlastni rele uvnitr sebe)</div><div><br></div><div>  Nikdy se nic nemusi rozbijet. Servisak ktery neco rozbiji je levny kutil.<br></div><div><br></div><div>S pozdravem,</div><div><br></div><div>  Franta Burian</div><div><br></div><aside>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: gatilo <gatilo@centrum.cz><br>
Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
Datum: 9. 4. 2021 17:10:59<br>
Předmět: Re: Zalohovany zdroj 12V s PB aku
</aside><br><blockquote data-email="gatilo@centrum.cz"> 9.4.2021, 17:01:18<br><br>Soused dopadl hůř. Přišel k autu, zmačknul dálkáč a nic. Ani<br>dveře necvakly. Co dělat, když moderní auto, takový<br>přežitek, jako je mechanický zámek nemá ?<br>Následoval náhradní dálkáč, výměna baterky v provozním i<br>náhradním dálkáči a nakonec přivolání zkušeného servisáka.<br>Ten nejprve rozbil okno u řidiče, následně mechanicky<br>otevřel dveře a kapotu. Následně propojil sousedovo a svoje<br>auto kabely a cca 1/2 hodiny dobíjel. Po té bylo sousedovo<br>auto schopné nastartovat a odjet do servisu, na výměnu<br>baterky a skla.<br>A to je ten pokrok.<br><br>S pozdravem Pavel<br>  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz<br><br>--<br>Aleš Filip napsal:<br><br><br><br>> Dobrý den, <br><br>> Na podzim mi odešla baterka tím způsobem, že jsem ráno<br>> přišel k autu, zapnul zapalování, a na displeji se<br>> objevilo "Slabá baterie". Ale nastartovalo to. Celý den<br>> jsem jezdil a startoval. Deuhý den ráno to opět napsalo<br>> "Slabá baterie" a "Ekonomický režim". To už nesvítilo<br>> vnitřní osvětlení, nehrálo rádio, a nezapnulo elektrické<br>> topení. Ale nastartovalo to, a po čase naběhly i ty<br>> spotřebiče. Třetí ráno jsem zapnul klíček, napsalo to<br>> "Slabá baterie", zacvakalo pár relátek (tipuju, že jich v<br>> autě bude okolo 50ks, a pojistek minimálně 100ks), a potom<br>> už to nedělalo nic. Myslel jsem, že bych vzal baterku na<br>> chvíli domů na nabíječku, ale když jsem to viděl, tak jsem<br>> rovnou zavolal do firmy, která prodává baterky. Řekl jsem<br>> mu, že stojím asi kilometr od nich. Že prý není problém,<br>> že přijedou, a baterku mi na parkovišti vymění. Když jsem<br>> jim řekl, co mám za auto, tak mi oznámili, že přijedou s<br>> boostrem, nahodíme to, a dojedu k nim, a vymění mi to u<br>> nich. Jak jsem psal, montáž trvala asi 40 minut. Potom se<br>> auto musí nechat 10 minut odemčené, teprve pak<br>> nastartovat, a zase nechat běžet 10 minut na volnoběh.<br>> Kvůli tomu, aby se načetla všechna čidla.<br><br>> S pozdravem,<br><br> <br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></blockquote></body></html>