<html><body><div>Zdravicko,</div><div><br></div><div> Byt vami zmenil bych servisaka. Kazdy dobry servisak vi, ze kazde</div><div>bezklicove auto ma nabijeci diodu na svetylku SPZ. Staci vzadu rozebrat</div><div>svetylko SPZ a pres kontakty svetylka nabit baterku.</div><div><br></div><div> Pokud je spalena kabelaz ke svetylku, nabiji se primo na kontaktech</div><div>starteru zespod auta, ktere jsou zespod vzdy pristupne a jsou primo</div><div> spojene s baterii. (starter ma vlastni rele uvnitr sebe)</div><div><br></div><div> Nikdy se nic nemusi rozbijet. Servisak ktery neco rozbiji je levny kutil.<br></div><div><br></div><div>S pozdravem,</div><div><br></div><div> Franta Burian</div><div><br></div><aside>
---------- PĹŻvodnĂ e-mail ----------<br>
Od: gatilo <gatilo@centrum.cz><br>
Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
Datum: 9. 4. 2021 17:10:59<br>
Předmět: Re: Zalohovany zdroj 12V s PB aku
</aside><br><blockquote data-email="gatilo@centrum.cz"> 9.4.2021, 17:01:18<br><br>Soused dopadl hĹŻĹ™. PĹ™išel k autu, zmaÄŤknul dálkáč a nic. Ani<br>dveĹ™e necvakly. Co dÄ›lat, kdyĹľ modernĂ auto, takovĂ˝<br>pĹ™eĹľitek, jako je mechanickĂ˝ zámek nemá ?<br>Následoval náhradnĂ dálkáč, vĂ˝mÄ›na baterky v provoznĂm i<br>náhradnĂm dálkáči a nakonec pĹ™ivolánĂ zkušenĂ©ho servisáka.<br>Ten nejprve rozbil okno u Ĺ™idiÄŤe, následnÄ› mechanicky<br>otevĹ™el dveĹ™e a kapotu. NáslednÄ› propojil sousedovo a svoje<br>auto kabely a cca 1/2 hodiny dobĂjel. Po tĂ© bylo sousedovo<br>auto schopnĂ© nastartovat a odjet do servisu, na vĂ˝mÄ›nu<br>baterky a skla.<br>A to je ten pokrok.<br><br>S pozdravem Pavel<br> mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz<br><br>--<br>Aleš Filip napsal:<br><br><br><br>> DobrĂ˝ den, <br><br>> Na podzim mi odešla baterka tĂm zpĹŻsobem, Ĺľe jsem ráno<br>> pĹ™išel k autu, zapnul zapalovánĂ, a na displeji se<br>> objevilo "Slabá baterie". Ale nastartovalo to. CelĂ˝ den<br>> jsem jezdil a startoval. DeuhĂ˝ den ráno to opÄ›t napsalo<br>> "Slabá baterie" a "EkonomickĂ˝ reĹľim". To uĹľ nesvĂtilo<br>> vnitĹ™nĂ osvÄ›tlenĂ, nehrálo rádio, a nezapnulo elektrickĂ©<br>> topenĂ. Ale nastartovalo to, a po ÄŤase nabÄ›hly i ty<br>> spotĹ™ebiÄŤe. TĹ™etĂ ráno jsem zapnul klĂÄŤek, napsalo to<br>> "Slabá baterie", zacvakalo pár relátek (tipuju, Ĺľe jich v<br>> autÄ› bude okolo 50ks, a pojistek minimálnÄ› 100ks), a potom<br>> uĹľ to nedÄ›lalo nic. Myslel jsem, Ĺľe bych vzal baterku na<br>> chvĂli domĹŻ na nabĂjeÄŤku, ale kdyĹľ jsem to vidÄ›l, tak jsem<br>> rovnou zavolal do firmy, která prodává baterky. Ĺekl jsem<br>> mu, Ĺľe stojĂm asi kilometr od nich. Ĺ˝e prĂ˝ nenĂ problĂ©m,<br>> Ĺľe pĹ™ijedou, a baterku mi na parkovišti vymÄ›nĂ. KdyĹľ jsem<br>> jim Ĺ™ekl, co mám za auto, tak mi oznámili, Ĺľe pĹ™ijedou s<br>> boostrem, nahodĂme to, a dojedu k nim, a vymÄ›nĂ mi to u<br>> nich. Jak jsem psal, montáž trvala asi 40 minut. Potom se<br>> auto musĂ nechat 10 minut odemÄŤenĂ©, teprve pak<br>> nastartovat, a zase nechat běžet 10 minut na volnobÄ›h.<br>> KvĹŻli tomu, aby se naÄŤetla všechna ÄŤidla.<br><br>> S pozdravem,<br><br> <br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></blockquote></body></html>