Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Duben 12 15:37:43 CEST 2021

Já se nehádám jen zkuste na parkovišti sundávat kryt z pod motoru. Pokud se
pod to auto vlezete tak máte jiné disproporce než já nebo terénní auto.
Prostě když po mne někdo chtěl sundat kryt motoru na spuštěném autě tak
jsem ho poslal někam. Nevěřte tomu že nějaký mechanik to bude na parkovišti
dělat.
Pamatuji si i auto které mělo pro tento účel vytaženou svorku plus do
podběhu. Majitel byl elektrikář a jak říkal kdo je připraven není překvapen.

po 12. 4. 2021 v 9:41 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>