Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Duben 12 11:00:20 CEST 2021

Mnohe technologie (nie iba IT) maju moznost off-site monitoringu, zbierania
logov, analyzy poruchy atd... napr.cez VPN,
Vlastna vymena komponentu on-site moze byt menej ako 25% prace/casu na
vyrieseni problemu. Podla povahy zariadenia a problemu nemusi na vyriesenie
prist vobec k vyjazdu on-site.

Nevidim problem, ak technik urobi tych 75% z home-office.

Samozrejme nie vsetky technologie su toho schopne a potom musi dochadzat k
vyjazdom.

Dodo

Dňa po 12. 4. 2021, 10:17 Josef Zeman <jozem na volny.cz> napísal(a):