Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Duben 12 17:13:40 CEST 2021

Online monitoring samozřejmě běží. Přenastavit hodnoty mohu na dálku. Zapnout zálohu taky. To ale fungovalo i před covidem. Časové nároky se nezměnily. Taky je nás techniků jak do mariáše. Jenže třeba když lehne vysílač, tak nový na vlákno remote desktop nepřipojí. Záložák zapnu, ale stejně musím vyrazit vyměnit vadný, abych měl zase na co přepnout, až lehne ten druhý.

Zeman