Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Duben 12 10:17:41 CEST 2021

Naše firma se chlubí, že je tak pokroková, že všichni zaměstnanci mohou pracovat z domova. Tiše přehlíží fakt, že má stovky technologických místností, které ji živí. Ty je nutné udržovat v provozu a opravovat závady. Přesto mají technici nařízený homeoffice. Asi se čeká na závadu třeba na páteřní síti, aby pochopili, že od klávesnice vadný komponent nevymění.

Zeman