Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Duben 12 09:41:44 CEST 2021

Porad nechapu: je tam "kde je to mozne", tj. asi nikdo nemysli pasovyho
delnika, co si ten sici stroj sestavi doma.

Viz tento graf a poznamky pod nim.
https://zivotbehempandemie.cz/home-office

U kancelarskych praci (a ze jich je) naprosto neni duvod sedet na prdeli
v kanclu. Samozreme, je to dost casto problem vedeni, pro ktere je prace
= odsedet si 8h.
Nevidim duvod "naproste nerealizace".
J.