skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ? nejakej figl v prezentaci cisel ?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Duben 11 18:08:19 CEST 2021

V tom Vašem akupacku je docela rozlehlá deska elektroniky. Na balancer
to ale podle fotek nevypadá. Dva výkonové tranzistory a dioda, vcelku
klasický obvod pro akupacky a procesor. Mohutný snímací odpor a
hromádka SMD smetí. Články jsou zapojené po sekcích, ale neodhadnu z
toho, jak. Určitě není ani pokus o balancování všech. Pokud je toho část
stále aktivní, tak bych se nedivil, kdyby to baterku časem vyžralo.
Když ji nevyreklamují, tak bych ji rozházel a články přeměřil. Je to
balík 3 x 7 z povrchu viditelných. Možná je v něm někde vzduch.
Minimálně některé by se měly dát použít, i když to svorkové napětí moc
neslibuje.

Zeman