skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ? nejakej figl v prezentaci cisel ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Duben 11 09:04:01 CEST 2021

to neni uplne dobra zprava. posledni mereni na svorkach bylo 9V .. ze
40V. to se mi zda, ze to musela vybit ta elektronika ?
prislo se na to az po delsim odstaveni akupacku. prvni zjisteni problemu
bylo asi i na baterce, ktera byla delsi dobu nacvaknuta na nabijece. pri
kontrole jen jedna carka a pritom baterka v nabijecce. po prvnim nabiti
se ale dalsi evidentne nabijeni nespusti, pokud se akupack nevycvakne atd.
tomik.