skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ? nejakej figl v prezentaci cisel ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Duben 11 08:27:39 CEST 2021

a jeste trocha teorie, co se vlastne mohlo stat, ze to napeti na
svorkach klesne pod nabijetelnou uroven, kdyz je tam jako ochrana
externi elektronika ?
co me ceka, pokud mi reklamaci zamitnou a mrtvou baterku vratej.
bude vadnej jeden clanek a staci vymenit ?
nebo ten vadnej clanek nejak vycucne celou baterku a pokazi i ostatni
clanky vybitim pod povolenou mez ?
nejak si to pri tom serio_paralelnim razeni nedovedu predstavit cose tam
stalo.
ta baterka mela uz od prvniho pouziti o neco mensi kapacitu, nez ta
prvni uz rok stara. to jen subjektivne, jak tocim pokazdy dve baterky do
vybiti, vypnuti sekacky.odhadem treba jen 80%. ale predstava jak to
reklamuju a jak to budou oni overovat, ja budu zatim bez druhy baterky
atd. jsen se na to vyprdnul. nabijeni se tvarilo normalne a baterka se
tocila cca co 14dni, tak "samovybijeni" neslo poznat.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65