skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ? nejakej figl v prezentaci cisel ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 10 14:53:09 CEST 2021

ja to mam prave na strkaci pidi sekacku a prilezitostne krovinak. od ty
doby i rad a casteji sekam travu. cca 1h, nez vyflakam obe baterky, je
to tichy, zadnej benzin, kabel, takovej relax. sekam i obecni placek
pred barakem, co byly skoro jen lopuchy a uz je tam peknej "anglican".
pro me sekacka a vercajk na aku podstatne vice + nez minus. ale mam jen
hromadu malejch placku v terasach, takze lehkost, tichost byla hlavni a
kapacita sekani uz ne. sekacku zmakne v pohode i manzelka.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín