skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ?nejakej figl v prezentaci cisel ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Duben 10 15:02:43 CEST 2021

Menší hloubka cyklu je pro životnost naprosto zásadní. Nevím jak je to teď, ale někdy tak 2012 jsem viděl graf, kterej myslím začínal stovky cyklů 100 % a končil desetitisíce cyklů 60 %.

PH

Od: Martin Záruba
Nevím. Mám jednak elektrickou sekačku z Lidlu, po 2 letech není znát na
akupaku 40V žádné opotřebení. No ale to by ještě šlo. Mimo toho ale mám
robotickou sekačku Landroid. Je stará 3 roky. Dle statistiky na jednu
baterii najezdila

2172 km, celkem pracovala 1857 hodin a baterie má za sebou 9493 cyklů.
Odhadem, protože se chodí častěji nabíjet, má asi 70% kapacity. To mi
připadá neuvěřitelné.