Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 10 12:09:12 CEST 2021

 10.4.2021, 11:46:25

To je IMHO, velmi odvážné tvrzení.
Šíření viru přece není čistě binární proces 0/1.
Zajisté platí, že za podmínek A se virus/onemocnění šíří
rychlostí X, za podmínek B, rychlostí Y (X <> Y).
Můžeme se jen dohadovat, jaký by byl v uvedených zemích
průběh, kdyby tam v inkriminovaném čase, panovaly zimní
podmínky.
To že korelace mezi šířením a počasím není na první pohled
patrná, ještě neznamená, že neexistuje. Může jen být
maskována, jiným, podstatně silnějším efektem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz