Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Duben 10 12:32:28 CEST 2021

Ak je moje tvrdenie odvazne, ako hodnotite tvrdenie opacne,  ze pride
leto,teplo a virus ustupi?

To uz odvazne nie je?

Viem, ludia  chcu pocut, ze bude lepsie, a preto tomu veria viac...

Ak by bola vyznamnejsia korelacia s teplotou, tak by to za obdobie vyse
roka bolo vidno na statoch, v zavislosti od zemepisnej sirky.

Dodo

Dňa so 10. 4. 2021, 12:09 gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal(a):