Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Duben 10 08:56:41 CEST 2021

No a PCR testy falešně pozitivní. Promořenost je mnohem větší, než se
oficiálně uvádí. Očkovaných přibývá. V současnosti se poprvé stalo, že
rapidně narostlo procento lidí, kteří, už z jakéhokoli důvodu, mají
imunitu. Myslím, že ať udělají cokoli, počet lidí v nemocnici (a to
jejediný rozumný údaj) bude klesat.

Jenže zatím je přece potřeba prodat tu horu nesmyslně nakoupených
respirátorů a testů, takže se počty "nakažených" budou úmyslně navyšovat.

Musím říct, že mě může rozesmát, když slyším, jak jejich opatření
fungují. Nevím jak jinde, ale v Praze už skoro na veřejnosti člověka s
respirátorem nepotkáte. A to je dle jimi zavrženého "psa" Praha na stupni 2.

Martin Záruba