Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Duben 10 08:50:08 CEST 2021

Test zafunguje až je rozmnožený a mezitím ve třídě nakazí další děti.

Je to tedy ex post a záleží jen na virové náloži ve společnosti, jak je
velká, jak hodně se to bude šířit. Pohledem na data okolo je u nás pořád
jinde. Zase to jsou spekulace.

Čistější by bylo počkat než na 5 minut otevřít a být dlouho zavřený, to
prostě nechci. Tohle jsme udělali v republice již 2x. Asi to v nás je,
že to uděláme znovu si říkám. Prostě nás ten marketing nebo, že musíme
otevřít a nějaké přesvědčování ... . Já se pořád chci dívat na ty data
technicky bez toho okolo a to mi nedá.

Jirka