Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Duben 10 16:20:03 CEST 2021

On Sat, 10 Apr 2021, Martin Záruba wrote:

> Musím říct, že mě může rozesmát, když slyším, jak jejich opatření
> fungují. Nevím jak jinde, ale v Praze už skoro na veřejnosti člověka s
> respirátorem nepotkáte. A to je dle jimi zavrženého "psa" Praha na stupni 2.

To asi vsude, venku na to vsichni serou. Ja taky. Koneckoncu vlada
to tak zavedla ne proto ze by to k necemu bylo, ale ze se to snadno
kontroluje.

To mne na cele te vladni politice nejvic stve ze davaji na hromadu
veci ktere muzou fungovat i uplne nesmysly pod heslem omezovani
mobility. Rozum zustal nekde mimo, nikdo neanalyzuje dopad a prinos
jednotlivych opatreni.

Loni byli nejnakazenejsi skupinou doktori a sestry, pak kdyz se v zari
otvrely skoly tak je predbehli ucitele. Ale zavrit se pak musely
i obchody i kdyz mezi prodavaci zadny velky vyskyt nebyl.