RE: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Duben 9 23:14:58 CEST 2021

U minulé Boženky mi odešel kabel v místě kolem pantu dveří, prostě se některé dráty začaly otevíráním/zavíráním dveří lámat. Jsou tam dráty slepené do takového velkého jakoby plochého kabelu jakousi "smršťovací bužírkou". Chovalo se to tehdy podobně, jak popisujete. Nedotahovalo to mycí cykly a zůstávala tam voda. dráty jsem z toho nějak vypáral a vyměnil (ono to na té smršťovací bužírce nějak bylo vidět, že vevnitř je kabel nalomený), ale tak do roka to odešlo znova, tak šla z domu a teď mám už řadu let přesně tu z Vašeho obrázku. Tak doufám, že ještě nějaký čas vydrží... Ale jinak k bílé technice Bosch/AEG se dá sehnat téměř jakýkoliv náhradní díl, jen je dost složité na netu se dopátrat jejich katalogu a najít tam přesně ten správný díl pro přesný typ spotřebiče.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of DeeJay
Sent: Friday, April 9, 2021 10:54 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Ahoj všichni,

Začíná nám po cca 6ti letech provozu (původně jsem myslel, že ji máme tak
3roky) zlobit myčka.
Je to BOSH SMI59M25EU
Zpočátku to dělalo ušmudlané nádobí, nesušilo to, pak po dokončení cyklu zůstal na dně asi centimetr špinavé vody.
Rozebral jsem co šlo, tedy ramena, filtr, ještě takové krytky pod ním. Tam byl trochu bordel. Pak jsem myčku projel čistidlem a octem. Vypadá, že to nějak pomohlo, ale voda na dně po domytí zůstává stále, sice čistá, ale je tam.
Pokud pak zapnu jakýkoliv program a dám reset, vodu to ihned vycucne a je sucho.
Rozebral jsem o i odtokovou hadici a sifon, nechal jeden cyklus myčku stříkat do kýblu, ale výsledek je stejný.
Napadá mě, zda nemá nějaké čidlo vyprázdnění, po resetu to dělá spíš časově.
V průběhu programu se asi 3x vypustí, takže to na závadu čerpadla nevypadá.
Nějaké nápady či zkušenosti? Samozřejmě se mi to moc nechce tahat z linky, ale budeme dělat nějaké úpravy - tak jestli nemám rovnou koupit novou.
Nějaké obrázky zde: https://photos.app.goo.gl/5oFLPVBvMiTv36dh7

Jara