RE: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Duben 10 08:06:31 CEST 2021

Podobně vedené dráty kolem pantu dveří máme na nové ledničce. Ovládání na dveřích sice vypadá pěkně, ale obávám se, že to také bude slabé místo...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Friday, April 9, 2021 11:15 PM
To: HW-news
Subject: RE: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

U minulé Boženky mi odešel kabel v místě kolem pantu dveří, prostě se některé dráty začaly otevíráním/zavíráním dveří lámat. Jsou tam dráty slepené do takového velkého jakoby plochého kabelu jakousi "smršťovací bužírkou". Chovalo se to tehdy podobně, jak popisujete. Nedotahovalo to mycí cykly a zůstávala tam voda. dráty jsem z toho nějak vypáral a vyměnil (ono to na té smršťovací bužírce nějak bylo vidět, že vevnitř je kabel nalomený), ale tak do roka to odešlo znova, tak šla z domu a teď mám už řadu let přesně tu z Vašeho obrázku. Tak doufám, že ještě nějaký čas vydrží... Ale jinak k bílé technice Bosch/AEG se dá sehnat téměř jakýkoliv náhradní díl, jen je dost složité na netu se dopátrat jejich katalogu a najít tam přesně ten správný díl pro přesný typ spotřebiče.

Jakub Šerých