Závada myčky BOSH SMI59M25EU

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Duben 9 22:54:21 CEST 2021

Ahoj všichni,

Začíná nám po cca 6ti letech provozu (původně jsem myslel, že ji máme tak
3roky) zlobit myčka.
Je to BOSH SMI59M25EU
Zpočátku to dělalo ušmudlané nádobí, nesušilo to, pak po dokončení cyklu
zůstal na dně asi centimetr špinavé vody.
Rozebral jsem co šlo, tedy ramena, filtr, ještě takové krytky pod ním. Tam
byl trochu bordel. Pak jsem myčku projel čistidlem a octem. Vypadá, že to
nějak pomohlo, ale voda na dně po domytí zůstává stále, sice čistá, ale je
tam.
Pokud pak zapnu jakýkoliv program a dám reset, vodu to ihned vycucne a je
sucho.
Rozebral jsem o i odtokovou hadici a sifon, nechal jeden cyklus myčku
stříkat do kýblu, ale výsledek je stejný.
Napadá mě, zda nemá nějaké čidlo vyprázdnění, po resetu to dělá spíš časově.
V průběhu programu se asi 3x vypustí, takže to na závadu čerpadla nevypadá.
Nějaké nápady či zkušenosti? Samozřejmě se mi to moc nechce tahat z linky,
ale budeme dělat nějaké úpravy - tak jestli nemám rovnou koupit novou.
Nějaké obrázky zde: https://photos.app.goo.gl/5oFLPVBvMiTv36dh7

Jara