Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 10 12:45:25 CEST 2021

podle me je to takovej maglajs, ze neni absolutne mozne nic overit,
predikovat atd. kazdej jina metodika, jine vyhodnocovani testu, jinej
vetsinovej zdravotni stav obyvatelstva(svedi asi nejsou tak vyzrany,
vypity a vyhuleny jako my :-), atd.
ze o vsem rozhodujou lidi jako jsme my, tedy zadnej bozskej nadprumer a
toci se v tom mraky penez a maskuje se pravdepodobne dalsi neresitelna
ekonomicka krize ..
z toho nic logickeho a vypocitatelneho(mimo dluhu) vzejit nemuze.
lidi si hlavne neuvedomujou, ono jim to drive take nikdo nerikal, ze tu
nemamme zdravotnictvi pro vsechny a ve stejne max. kvalite. ze normalne
existuji limity na peci a pokud jste ve spatnou dobu ve spatnem
zdravotnickem zarizeni, mate proste smulu. pokud se v kritickou situaci
sejde u doktora vice kusu, treba 3x uriznuty prst, tak ho proste
prisijou jen jednomu, protoze na vic zakroku neni kapacita a cas, prevoz
atd.(zjednosusene) to nepochopeni reality ted vidim hlavne u kamosu
prazaku, kde je zdravotni pece dostupna ve vyberu a dostupnosti mhd na
kazdem rohu. nemocnice v horni/dolni, je na tom proste jinak.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65