Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 6 21:40:35 CEST 2021


Dobrý den,

Protože to na minus pólu měří energii dodanou a odebranou z baterky. 
Takže když je baterka vybitá, a ty ji dobiješ napřímo, tak to počítač 
neví, a myslí si, že je baterka sice na nějakém vysokém napětí, ale 
nebylo dodáno dost Ah, takže bude baterka už KO. A podle toho se chová, 
a dělá to ještě větší úsporné kraviny, než jaké jsou tam naprogramované 
normálně (tu úsporu energie programoval pravděpodobně nějaký ing z afriky).

S pozdravem,

-- 
  Aleš Filip
  Kutná Hora
  http://xanadu.khnet.info

Dne 06.04.2021 v 21:35 Petr Labaj napsal(a):
> Je to samozřejmě každého věc, ale trvalé udržovací nabíjení bych 
> určitě nedělal na 14.7V, ale někde o volt níž.
>
> Proč se nesmí nabíjet na - pólu baterky? Palubní systém měří proud 
> baterky na spojce mezi - pólem a uchycením na kostru?
> I tak mi není jasné, čemu by mohlo vadit nabíjení galvanicky odděleným 
> zdrojem přímo na baterce.
>
> PL
>
> ************************
>
> Dne 6.4.2021 v 20:52 Aleš Filip napsal(a):
>>
>> Dobrý den,
>>
>> Moje auto dobíjí na 14.7V Udělal bych (nebo koupil v číně) normálně 
>> zdroj CC CV 14.7V 1A, a vždycky ho přicvaknul po zaparkování na +pól 
>> baterky a kostru (u mého auta se nesmí připojovat na -pól baterky).
>>
>> S pozdravem,
>> -- 
>>   Aleš Filip
>>   Kutná Hora
>>   http://xanadu.khnet.info
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20210406/63ded774/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list