Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 6 21:35:20 CEST 2021

Je to samozřejmě každého věc, ale trvalé udržovací nabíjení bych určitě
nedělal na 14.7V, ale někde o volt níž.

Proč se nesmí nabíjet na - pólu baterky? Palubní systém měří proud
baterky na spojce mezi - pólem a uchycením na kostru?
I tak mi není jasné, čemu by mohlo vadit nabíjení galvanicky odděleným
zdrojem přímo na baterce.

PL