OT: barveni vajicek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Duben 5 20:04:06 CEST 2021

Jehlou se myslí to, co používám v dílně, takže je to spíš šídlo než
jehla a propíchnutí je zásadní, jako že spíš rozmíchat.
Dostaneš něco jako smaženici ve skořápce. Je to nehezké a nemá to nic
společného s tím, proč u snídaně jíme vajíčka. Vhodné jen pro zoufalce,
kteří honí výživové limity bez ohledu na vzhled a chuť.