OT: barveni vajicek

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pondělí Duben 5 01:42:42 CEST 2021

Naprosty souhlas. Michani je zcela zasadni. Mleko ohrivam v mikrovlnce max
10s to kdyz mam extra lenoru. Pak michani. A tak dokola az ma pozadovanou
teplotu. Stejne tak rozpousteni masla. Mleko pak chutna normalne a maslo
neexploduje.
Jinak delam to tak s vetsinou veci co ohrivam.

Ataman