Bezdratova mys - vypadky

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Září 30 20:16:32 CEST 2020

Zajímavá shoda okolností. Mám je také obě. :-)
Tu první jste mi dokonce doporučil. Musel jsem kvůli ní změnit gesta v prohlížeči, abych nahradil nestiskací kolečko. Jsem s ní spokojen. Žádné výpadky komunikace jsem nezaznamenal. Vlastně je dobrá i jako cestovní, protože zabere méně místa než klasická.
Druhou jsem dostal jako reklamní od našeho dodavatele, ale moc mi nesedí v ruce. To už raději používám ergonomickou vertikální...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, September 30, 2020 6:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Bezdratova mys - vypadky

Když se ptáš co používáme za myš, tak já zdaleka nejraději používám:
https://www.aliexpress.com/item/4001055838423.html
Má jeden zásadní nedostatek - nemá mačkací kolečko (prostřední
tlačítko), které mi schází třeba v eagle. Takže pokud potřebuji něco
rozsáhlejšího v eagle, tak si beru tuhle:
https://www.aliexpress.com/item/4000345018077.html
Ta je taková víc cestovní.

Ani jedno asi není žádné hifi podle současných gamerů, ale tyhle mi
vyhovují. Obě jsou "červené světlo", takže nefungují na bílém lesklém
povrchu.

Ta tvoje asi bude spadat do nějaké harmonické od pracovní frekvence
procesoru, schválně, jakej máš při překladu kmitočet?