Bezdratova mys - vypadky

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Středa Září 30 18:32:47 CEST 2020

zdravim, vypadky jsem zaznamenal pouze v souvislosti s vybityma baterkama
(totalne, pod <1V). jinak mam 3 mysi Logitech vyssich rad, 2x laserova -
problem s nekterymi povrchy, nyni primarne v praci triathlon M720 coz je
udane nejaky hybrid, zatim slape dobre, moc ruznych povrchu jsem zatim
neodzkousel. mys je napravo od notasu, dongle v hubu nalevo. bez problemu
slapala i bez aplikace. ale mam ji nainstalovanou, protoze premapovavam
bocni tlacitka jako stisk kolecka, coz je pri veskerych eaglech a cadech
bomba vec.

nejste nahodou v nejakem panelaku, kde je fest "prewifinovano" napric vsemi
kanaly ?

ataman

st 30. 9. 2020 v 17:43 odesílatel Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>