Bezdratova mys - vypadky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Září 30 18:32:32 CEST 2020

Když se ptáš co používáme za myš, tak já zdaleka nejraději používám:
https://www.aliexpress.com/item/4001055838423.html
Má jeden zásadní nedostatek - nemá mačkací kolečko (prostřední
tlačítko), které mi schází třeba v eagle. Takže pokud potřebuji něco
rozsáhlejšího v eagle, tak si beru tuhle:
https://www.aliexpress.com/item/4000345018077.html
Ta je taková víc cestovní.

Ani jedno asi není žádné hifi podle současných gamerů, ale tyhle mi
vyhovují. Obě jsou "červené světlo", takže nefungují na bílém lesklém
povrchu.

Ta tvoje asi bude spadat do nějaké harmonické od pracovní frekvence
procesoru, schválně, jakej máš při překladu kmitočet?