Bezdratova mys - vypadky

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Středa Září 30 18:24:58 CEST 2020

 > blbne mi bezkabelova mys. Trochu drazsi logitech
 > Je mozne ze by pocitac pri kompilaci SW produkoval takove ruseni?

Ano, subjektivně jsem něco obdobného pozoroval (taky logitech), nicméně
(možná nesprávně) jsem si to dal do souvislosti s porty USB3.
Od té doby co jsem USB dongle přehodil do cca 4cm USB prodlužky
čouhající zpoza monitoru, který má vestavěný USB2 hub (píchnutý do USB-C
dockiny) již daný problém nepozoruji, a tedy žádné další pokusy jsem
neprováděl.

jd